Bestellen en betalen
Hopelijk vind je in ons assortiment precies wat je zoekt voor jouw project. Als dit zo is, dan plaats je deze producten gemakkelijk in je winkelmandje via de webshop. Je kunt ook jouw bestelling plaatsen in onze fysieke winkels in Enter of Utrecht.
Bestellen via de webshop
Stap 1
Plaats de gewenste producten in het winkelmandje. Je kunt het winkelmandje rechtsboven in de pagina terugvinden. Het winkelmandje verschijnt ook in beeld als je een product toevoegt. Eventuele kortingsacties worden hier meteen verrekend. Heb je een kortingscode? Dan kun je die in het winkelmandje invullen en zie je hoeveel korting er van het totaalbedrag af gaat.
Stap 2
Wanneer je bestelling compleet is, kun je de bestelling gaan afronden. Dit doe je door 'naar de kassa' te gaan. Je kunt ervoor kiezen om in te loggen als je al een account hebt. Ook kun je jouw gegevens invullen en indien gewenst direct een account aanmaken. In deze stap van het proces kun je nog producten verwijderen of aantallen wijzigen.
Stap 3
Vervolgens kun je de gewenste leverdatum kiezen. Doorgaans kun je al kiezen voor levering tussen 3 - 5 werkdagen. Na het kiezen van de leverdatum kun je naar betalen gaan en je bestelling afrekenen met de gewenste betaalmethode. Wanneer je de betaling hebt afgerond, is de bestelling geplaatst en ontvang je een orderbevestiging met leverdatum per mail. Na het betalen van je bestelling is het niet meer mogelijk om online je bestelgegevens te wijzigen. Klopt er iets niet aan de ingevulde gegevens? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Indien mogelijk zullen we de gegevens voor je aanpassen.
Stap 4
Je bestelling wordt geleverd op het gekozen adres. Veel plezier met je aankoop! Mocht er iets niet kloppen of ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice om samen te kijken naar een passende oplossing.
Je kunt onze klantenservice per mail of telefoon bereiken: [email protected] / 085-0804030
Bestellen in de winkel
Bij een bezoek aan onze winkel in Enter of Utrecht kun je ter plekke een bestelling plaatsen en deze met de pin of contant betalen. Producten uit de winkel kun je meteen meenemen. Producten die op een pallet staan moeten eerst door onze medewerkers gepickt worden voordat je deze kan meenemen. Het is niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen en deze in de winkel te betalen.
Betaalmogelijkheden
Je kunt bij Tuinvisie je bestelling op verschillende manieren betalen. De betaalmogelijkheden zijn:
iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. iDeal is een directe online overboeking van je bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer. Je kunt betalen via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank.
Creditcard (Mastercard en Visa)
Met een creditcard betaal je gemakkelijk en veilig online. De betaling gebeurt op basis van de gegevens die op de kaart staan. Afhankelijk van de aanbieder van de creditcard kan er een extra veiligheidscheck vereist zijn. Het geld wordt niet direct van je rekening afgeschreven, maar bijvoorbeeld maandelijks achteraf verrekend.
Riverty AfterPay
Met Riverty AfterPay hoef je pas 14 dagen na ontvangst van je bestelde producten te betalen. Je weet zeker dat de producten daadwerkelijk bij je zijn geleverd en je kunt eerst kijken of de producten goed bevallen. Mocht je toch iets retour willen sturen, dan hoef je niet te wachten tot je het geld terugkrijgt. Lukt het niet om de bestelling met Riverty Afterpay te betalen? Op my.riverty.com/nl-nl/support/faq kun je terugvinden wat mogelijke redenen hiervoor zijn. Let op! Als je Riverty Afterpay nog niet eerder hebt gebruikt, dan kun je alleen een betaling plaatsen van maximaal € 75,-. Als je Riverty Afterpay al eerder hebt gebruikt (ook bij andere webshops) is de limiet van € 75,- niet van toepassing.
Pin of contant
Bij een bezoek aan onze winkel in Utrecht of Enter kun je per pin of contant betalen. Het is niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen en deze in de winkel te betalen. Een online bestelling dient direct te worden afgerekend met een van de andere betaalmethoden.
Problemen met betalen?
Ervaar je problemen met het betalen van je bestelling? Probeer dan een van de onderstaande opties:
- Er is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij. Probeer het nog eens op een ander moment.
- Kies voor een andere betaalmethode.
- Kies voor een andere browser of device.
- Neem contact op met onze klantenservice.
Bestelling mislukt?
Krijg je een melding dat je bestelling of betaling is mislukt, maar is het geld wel al afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.
Levering van je bestelling
Houd er rekening mee dat jouw locatie voldoende ruimte biedt voor een veilige en gemakkelijke toegang bij leveringen met onze 18 meter vrachtwagen. Twijfel je over de toegankelijkheid van je locatie? We bieden je tegen additionele kosten een service aan om jouw levering direct bij je deur te krijgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wat moet je weten over de voucher(s) of kortingscodes?
- Vouchers kunnen niet voor openstaande bestellingen worden gebruikt.
- Vouchers zijn niet inwisselbaar voor geld.
- Is het totaalbedrag van de bestelling hoger dan de waarde van de gebruikte voucher? Dan dien je het verschil te betalen met één van de overige betaalmethoden.
- Heb je vragen of opmerkingen over het gebruik van de voucher(s) of problemen bij het inwisselen? Laat het ons weten en neem contact op met onze klantenservice.